Vårskor

Det börjar som sagt närma sig vår och sommar, det ekar verkligen i min garderob. Här är några utav det vår/sommar skor som behöver inskaffas.


image46
Tygskor - Det är en sko som passar till allt, ett måste i sommar. Detta är en skit billig från HM
High Heels - Jag älskar verkligen högklackade skor, det ska gärna vara superhög klack så känner man sig extra lång och fin, dessa kommer från Scorett.
 "Sandalen" - Det är verkligen verkligen ett måste, passar super bra till jeans shortsen. Dom här kommer från Steven Madden.
Ballerina - Ingen har väll missat den, okej utom jag då. Har bara ett par ballerina skor hemma. Någonting som jag verkligen måste ändra på, de första som ska köpas är ett par svarta, kanske dom här från Bianco

Madelene ♥

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0