Tisdag

Hej hej,,

Nu har jag precis kommit hem efter en ganska full packad dag. Idag har jag varit i skolan och sovit.. Nästan iaf då, näj fy vad tråkigt det var idag.. Bara en massa blää böcker man måste läsa. Sen åkte jag till gymmet och träna, det gick faktiskt rätt så bra. Kände mig effektiv vilket kan saknas ibland (A). Jag och Jossan körde ben idag så förmodligen kommer jag ha träningsverk imorn eftersom att det var så längesen jag tränade. Mjo den kommer sitta fint.. XD

Fick lite spel när jag kom hem för jag fick veta av pappa att det är styrelsemöte på golfklubben ikväll och vi i damlaget kommer att få pris för årets golfare. Det är skit kul men ändå att jag inte visste det innan,, skulle till Jossan och äta cheesecake och kolla på tv ju.. Men vi har inte bestämt oss om vi ska dit,, det tar aaaaaaaas lång tid och är skit drygt.. Allt är ekonomi hit och dit,, bllllllllllaaaaaaaaaaaaaaajjjjjj!!!.. Måste ringa henne sen och se hur vi ska göra. Men nu ska jag gå och ta en dusch,, hej då...

image59
Blir det en sån Jossan? ;)

Madelene ♥

Kommentarer
Josefin

Nja, inte riktigt så där ser den ut. Vi får ta det en annan kväll. Kanske på påsklovet.

2008-03-18 @ 21:12:24
http://jjosefinn.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0