Söndag

Hej!

Nu har det inte blivit något bloggande idag heller, anledningen är att jag har åkt biiiiiil och sovit.. Haha.. men jag vaknade hyffsat sen imorse och sedan skulle vi åka hem. Nu är jag trött det ska bli skönt att sova i sin egen säng har legat och sovit på en 5 cm tjock madrass direkt på golvet så det känns lite i ryggen nu men ajja. Ikväll häder inte så mycket, tänkte kolla på säsongs starten av parlamentet.. Om det var idag förstås =S Igen annan är hemma så det blir väll att dunka hög musik och packa upp mest.. Men nu ska jag gå och göra det,, kanske bloggar något mer ikväll,, annars hör jag av mig imorn..

Jo just det,, var det rätt Charlotte Perelli vann igår?. Själv satt jag typ och buuuuuuade hela kvällen när hon kom i bild... Haha, ,henne gillar jag inte.,. Men var det rätt eller vem skulle ha vunnit annars?



Madelene ♥

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0