Söndag

Hejsan


Hur är det med er då? Med mig är det bara bra, känner mig till och med riktigt utsövd. Det var första gången på riktigt länge. Ja det är också en av anledningarna till att hela dagen har gått så nu hinner man inte göra så mycket idag heller. Men jag måste väll få någonting gjort här hemma, tänkte städa mitt rum och även kanske hinna jobba lite matte.

Igår satt vi alla nere i det minsta rummet i hela huset och kollade på tv samtidigt som vi åt. Det såg väldigt roligt ut plus att det var väldigt trångt. Haha. Det vart lite friidrott och melodifestivalen. Är det någon mer än jag som tycker att det är helt meningslösDet är alltid med några "kändisar" resten är människor som man aldrig har hört takas om och alla går runt och sjunger piss dåliga låtar, bla bla. Okej det kanske var bra på 80-talet för då fanns det inget annat, men HALLÅ det faktiskt 2008 nu.. Nu har vi hur mycket liknande tävligar som helst. Äjj,, blää på hela konceptet. Usch!!!!!! Det finns bara EN sak som är bra med melodifetivalen och det är Björn Gustavsson.. Jag älskar mannen, det är helt sjukt att man kan vara så rolig..

image43
Madelene ♥


Kommentarer
Patricia

där håller ja absolut inte med dig.. jag tkr att de är riktigt kul att kolla på.. menmen vi har väl lite olika smak XD

2008-03-09 @ 13:07:36
http://patriciaaas.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0