Ny hårfärg

Hejsan!!

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Det har varit en okej dag med lagom mycket att göra, jag gjorde klart min svenska.. Det är i stort sätt det jag har gjort, men vi slutade 13.30 och då hade jag även matte komunikation inräknat, då hinner man inte så mycket på en dag men jag är nöjd.

Snart hade jag tänkt att börja ladda in för middagen hon Jossan. Det ska verkligen bli as kul!!! Bea och Linda kommer till mig innan så ska vi "förfesta".. Haha nej, men vi ska fixa lite saker och så.. Efter det här tänker jag gå och äta lite nudlar eftersom att det var hemsk mat i skolan idag, då kan man inte gå runt hungrig hela tiden så lite mat skulle vara fint.

Jag tonade som sagt håret igår och tänkte visa lite före och efter bilder. Men vi glömde att ta före bilder igår så jag får ta nån gammal jag har på dator. 

Det var lite svårt att fånga färgen. Men här är ett försök:
                        
Före:
jj
Efter:

hår


Lite svårt att se färgen, men jag tror att den
högra av miniatyrbilderna liknar mest.
Lägg även märke till mitt gips på den stora bilden. ;)

Hur tycker ni det blev?=O

Madelene ♥

Kommentarer
Patricia

Det vart jättefint gumman! ses ikväll!

2008-03-07 @ 14:54:03
http://patriciaaas.blogg.se
Karin

superfint

2008-03-07 @ 15:22:56
Ameli&Emelie

Jättesnyggt! :)

2008-03-07 @ 16:14:09
http://lifeasblondes.blogg.se
Erik

blev iaf sjukt snyggt!^^

2008-03-08 @ 13:25:57

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0