Måndag

Hej!


Nu sitter jag i skolan och nördar med Patricia, vi väntar mest på att gå ner till idrotten. Men jag får ju då inte vara med =( skit trist. Det är jättetråkigt att varken kunna träna eller vara med på idrotten. Speciellt när man älskar att träna. Men ajja, ska till sjukhuset och röntga handen på torsdag så då får jag reda på om det är nått. Längtar verkligen till det.

Dagen ser väll ut så att jag ska gå i skolan till 13.30 sen måste jag gå hem och plugga, om jag orkar. Men INGEN dator blir det för min del =(. Det är så fjolligt, pappa har gett mig datorförbud hela veckan för att han tycker att jag sitter för mycket. Men då får jag blogga i skolan och kanske gå över till Jossan och småblogga lite. Väldigt meningslöst kan man beskriva hela skiten. Men ajja, pappa kanske ändrar sig. Jo just det, jag ska försöka få med mig Jossan ut och ta kort på henne,  men får väll se om hon hinner. Hur ser eran dag ut?

Nu ska jag nog återgå till matten =/. Det är tråkigt men måste göras. Ha en bra dag!!

image45

Madelene

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0