Kvällsmys med Wallander

Hej hej!

Nu sitter jag här igen vid min kära dator, men ikväll har jag faktiskt varit väligt duktig och varit grymt social.. Okej,, mycket tv men ändå, tillsammans med familjen. Vi har kollat på simning och Wallander.. Jo just det, Parlamentet emellan också.. Björn Gustavsson är bara sååååå bäst,, alla höll på att skratta ihjäl sig.. Helt sjukt bra =D=D=D..
Som sagt efter det vart det Wallander filmen.. Rätt så bra,, men jag orkar inte riktigt sätta mig in så det blir mest slö kolla.,, Men det var okej.. Nu ska jag gå och lägga mig snart tror jag. Imorn ska jag upp ganska tidigt för jag och Patricia ska åka till Västerås och shoppa.. Har inte gjort det på evigheter så det ska bli skitkul.. !! Nej nu ska jag gå,, hade bra!!!


fdh
Madelene ♥

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0