Hemma

Hej hej,,

Nu har jag precis kommit hem från Stockholm vi var där med golfen och slog. Det gick rätt så bra, men det gjorde lite ont precis i tillslaget men det gick bara bättre och bättre. Hade riktigt fin bollträff så det känns skitbra inför lägret.. Resten av kvällen består av en dusch och att äta nått.. Ska gå och lägga mig ganska tidigt eftersom jag är helt slut, somnade även i bilen hem.. Det var riktigt skönt.

Imorgon ska jag åka upp till min mormor och morfar, vi ska väll mest vara sociala och träffa kusinerna. Förmodligen, jag vet inte riktigt. XD. Menmen ska bli riktigt trevligt att träffa folket.. Ajja nu ska jag försöka att pallra mig till duschen.. Ha en bra kväll...

fada

Madelene ♥

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0