Hemma igen

Hej hej..

Ja nu har jag kommit hem från vårat påskfirande i snö och rusk.. Ja för det har snöat hela helgen och varit allmänt kostigt väder. Det har varit sådär, men nu är det över och jag har en hel vecka lov kvart till att inte göra någonting på.. Skönt!!! Vi åt mest och åt lite till sen vart det även kortspel.. Det konstigaste och hemskaste var nog iaf när jag och min kusin kom upp från sjön, då hörde vi nån skrika från baksidan.. Vi springer dit och hittar min lillebror på backen skrikandes. Hmm,, då hade han huggit yxan i benet.. =O.. Aj aj.. Men det gick bra eftersom att han hade slagit den i skon.. Men ändå,, läskigt.. Nu ska jag gå och packa upp.. Ha de bra!!!

Jag vart med påskägg igår!!
image70
Madelene ♥

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0