Fredag

Hejsan!

Idag har jag inte hunnit blogga någonting alls, har först varit i skolan hela dagen. Vi gjorde inte så mycket för jouren tar upp så himla mycket tid. Efter skolan stannade jag ett tag och redovisade ett matte steg sen åkte jag direkt hem och började packa. För en gångs skull packade jag inte för mycket, börjar lära mig XD.. Har alltid varit sån att ta typ fem tröjor extra när jag åker bort. Men sedan åkte vi tre timmar bil till snö och elände. Usch ja det är snö här, det är rätt drygt speciellt eftersom att jag ville ut och springa. Men ajja det kanske går nån dag. 

Annars har kvällen inte varit så speciell, umgåtts med mormor, morfar och Muffle.. Deras söööötis hund,, älskar honom väldigt mycket!!!! Helt helt underbar. Vi har suttit och kollat på Så ska det låta, Robert Gustafsson var as bra.. Trodde inte att han kunde sjunga men jag hade visst fel. Kollade även på slutet av let's dance, kommer kolla vem som åker ut sen. Jag tror att det blir Karl-Petter vet varken om det kommer vara rätt eller fel menmen. Är inte så insatt så det spelar ingen roll... 

Imorgon ska vi träffa kusinerna, måste även få lite plugg gjort. Har skit So som måste vara klart, men det är ett senare problem.. Nu ska jag gå och vara lite social tror jag.. Ha en bra kväll!!!

Madelene ♥

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0