Cheesecake

Hej

Nu har jag precis kommit hem från en dag som bestod av skola och träning. Träningen var rolig men skolan kunde jag ha skippat. Mjo,, tråkig dag med både engelska och franska lektion. Det gick ganska dåligt på båda kan kanske vara anledningen till att det var tråkigt. =P Efter skolan åkte jag och Jossan ner och tränade, det gick riktigt bra. Vi har kommit på ett riktigt bra program som vi ska börja köra. Ska till henne efter jag har ätit och skriva lite på det, vi ska även kolla på Top Model och äta cheesecake. Mums, mums =D.. Men nu ropar mamma att jag ska gå ocg duka.. Vi hörs.

Jo jag tänkte på en sak, det är verkligen meningslöst med snö. När vi var nere och träna verkligen spösnöade det.. Skit mycket.. Usch,, VÅR VÅR SOMMAR SOMMAR.. Det ända som är rätt.. Antingen tycker jag att det ska vara så mycket snö att man inte kommer ut genom dörren eller ingenting alls. Vad tycker ni?


Madelene ♥

Kommentarer
Patricia

du har så rätt, antingen asmkt elr inget alls´, Menmen, älskar dej !

2008-03-19 @ 18:35:57
http://patriciaaas.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0