Tisdag

Nu har blogg.se legat nere att tag, drygt om något. Men nu är det igång igen och man får väll hoppas på att det funkar och inte går så trögt som vanligt, menmen. Har som sagt varit på läger söndag/måndag, det var skitkul. Verkligen as kul, lärde mig jättemycket nya saker och nu vet jag hur jag ska kunna få mer effekt på min träning osv. Nu är det bara att vänta och se om man kanske får åka på något uppdrag. Men måste förstås prestera på tävlingar.. ^^.. Idag har det däremot varit en riktigt trist dag, i skolan är det bara en massa böcker som ska läsas, på gymmet kände jag mig inte så motiverad (hade dessutom träningsverk från igår), nu är det inte någon hemma och jag vet inte var folket är =S.. Måste någ gå och börja göra nån mat ifall det inte kommer hem nån. Funderar också på att gå och kolla klart på Patricias OC box, mysig mysigt.. Kanske om jag hinner..

image98
Bild från Mölle i våras.
Längtar väldigt mycket tills vi ska åka på läger till Hjo nu snart i April.

Madelene ♥

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0