Onsdag

Hej hej,

Sitter här och hickar =O ja, känns som att jag ska hicka ut hela lungorna ^^. Går väll över snart. Idag har det varit en riktigt tung dag, med både det ena och andra som anledning. Har verkligen jobbat piss i skolan idag, skrev en mening på 2½ timme,, väldigt bra (A).. Drygig dag fast med väldans trevliga människor och bra musik. Pratat har vi iaf gjort som sjutton!!! Efter skolan åkte jag direkt hem, orkade inte träna idag, kroppen känns inte helt prima, måste nog vila ett tag och återhämta mig. Ikväll ska jag på möte på golfen, en ny säsong börjar med allt det som hör till. Ska även träffa damlaget efteråt och planera säsongen, hoppas att vi kommer att spela grym golf i år. Så hela kvällen kommer gå åt möte och sånt. Tänkte fördriva timmarna innan med datorn och blogga lite.. Hade!!!

image100
Madelene ♥

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0