Oj Oj Oj

Ja, oj oj oj,, nu har jag inte bloggat på länge. Har inte kännt för det eller haft tid. Dagarna som varit har ganska lugnt, mycket plugg. Äntligen kommit igång. Idag har jag varit i skolan och efter det åkte jag och jossan och tränade. Det gick rätt så bra, mycket  skratt men det är alltid härligt. Folk runt omkring kanske inte tycker det men aja, resten av dagen har jag bara varit hemma. Rensat lite bland smycken och typ dö snackat med Jossan, trevlig trevlig. Nu ska jag börja fundera på att gå och sova, tänkte gå upp hyffsat imorn och om det är väder spela lite golf. Hoppas ni har/haft en bra fredags kväll!!


image112

Madelene ♥ 


Kommentarer
Josefin

Super mysigt var det att bara få sitta och prata massa skit. Tack för en underbar kväll gumman!

2008-04-13 @ 00:21:37
http://jjosefinn.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0