Torsdag, torsdag KOM!!!!

Åhhh, jag kollade precis min mejl och vad ser jag.. =O Ett mejl från landslaget!!!! Shiieeeeeeett... Ja, för om ni inte visste det spelar jag golf och är rankad 4:a bland flickor -92 i hela Sverige. I höst ska jag även flytta till skåne och börja på golfgymnasium, så detta känns skit roligt att landslaget vill ha med mig på någonting. Det är ett läger som kommer pågå under tre dager i slutet av mars. Men jag har ett "litet" problem.. Jag har ju ett jävla skit gips på handen,, buää vad jag hatar cyklar för tillfället. Jag kommer inte cykla på evigheter nu.. Men jag ska till sjukhuset på torsdag och kolla om det är någonting som är sönder... GUUUUD vad jag hoppas att det inte är sååå.. Vill så gärna åka på det där lägret.. =).. Därför längtar jag som en tok tills på TOOOOOOOOOOOORSDAG... Äjj nu är jag så sjukt nervös så det finns inte.. Menmen,, det är bara att vänta och se.. Nu ska jag nog gå och köra lite armbrytning med pappa så blir handen säker bättre ;)..
image49

Ha en bra kväll!!!

Madelene ♥

Kommentarer
Morsan

Lycka till!!

2008-03-11 @ 22:41:56
Morsan

Lycka till!!

2008-03-11 @ 22:42:21

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0