Skola = diktanalys

Usch nu sitter jag här i skolan, och gissa vad jag gör. Skriver en helvetes diktanalys, ursäkta språket. Men det är helt enkelt meningslöst. Usch, HATA HATA!!! Jag förstår inte när jag ska kunna använda mig av en diktanalys i det verkliga livet. Det är väldigt snurrigt. Det finns så många saker man gör i skolan som man inte kommer ha användning av senare, kan inte skolrådet eller nått sånt skit bara skära ner det? Det är udda!! Men det är klart att vissa saker som man lär sig är bra. Men helt ärligt en diktanalys vad är det bra för. Det hade kanske varit bra om jag skulle bli poet eller nått. Men det ska jag inte, XD.

Ursäkta inlägget, jag ville bara avreagera mig lite. Sådär tycker jag vad tycker ni?

Madelene ♥

Kommentarer
lina öberg

bra blogg!

2008-03-06 @ 20:42:15
http://slemlina.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0