Present förberedelser

Nu har jag alldeles nyligen kommit hem från Bea. Hon, jag och Linda har nämligen planerat en present till Jossan. Mer kan jag inte säga nu eftersom att vi ska till henne på fredag. Sedan är problemet att det är 80-tals tema. Hm, jag har inte kommit på vad jag ska ha på mig än men jag tänkte kolla runt lite nu och få lite inspiration. Har ni några tips på vad jag kan ha på mig?

Annars har dagen varit lugn, har knappt fått någonting gjort i skolan. Det känns sådär, måste verkligen komma igång snart. Det börjar bli lite tajt med tid nu, det är som sagt inte långt kvar tills vi slutar 9:an. Det längtar jag verkligen till. Kommer att kännas underbart på skolavslutningen. Men ändå kommer det att vara väldigt tråkigt eftersom vi fem som umgås mest kommer typ att splittras. Okej det behöver inte bli så, men vi ska i princip alla gå i olika städer. Jag flyttar till Skåne och de andra kommer att åka till antingen Uppsala eller Västerås. Men jag hoppas för guds skull att vi håller kontakten och inte tappar nått. Nu ska jag snart (rättare sagt om en halv timme) kolla på I huvudet på Gynning. Jag tycker den människan är hur skön som helst. Bara älskar henne rent ut sagt. Vad händer ikväll?

image4

Madelene ♥

Kommentarer
Josefin

Jag såg också på Gynning. Nyfiken på vad ni har sysslat med under kvällen.:P

2008-03-04 @ 22:22:33
http://jjosefinn.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0