Plugg peppa, nu nu. Mmmmuuuuuuuu

Usch ja,, jag sitter här och försöker få klart min So men det gååååår inte.. Såååå tråkigt. Sitter och redigerar en massa bilder istället,, mycket roligare =D Jag kan verkligen inte plugga hemma, har aldrig kunnat inte änns lära sig några glosor.. Sämst helt enkelt... Är det någon som har några tips eller nått på hur man pluggar bättre? Det skulle verkligen behövas.... Ett bra sätt är att lyssna på musik högt så att man inte hör tangenterna på tangentbordet. Det fungerar lite bättre för mig iaf.. Men snälla HJÄLP...
image58
Madelene ♥

Kommentarer
Anonym

Lessen gumman! Är lika dålig jag på att plugga hemma, när jag verkligen måste plugga hemma så brukar jag sätta mig vid typ vid köksbordet lr nått, för då blir de automatiskt att ja pluggar bättre.. Puss Löv Jo!!

2008-03-17 @ 20:24:59
Erik dah man! *flex*

jag säger låt dig bli förhörd det funkar för mig^^

2008-03-18 @ 00:01:07

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0