Onsdag

Gomorgon!!

Gick upp för ett tag sedan och nu sitter jag och äter frukost. Utanför bara snöar det och snöar, jobbigt. Nu kommer det bli drygt att cykla till skolan men ajja. Idag ska jag till skolan och läsa, läsa, läsa. Bara en massa skit böcker som ska vara klara. Sen blir det träning, måste passa på innan helgen då jag ska åka till Gräsö.. *suck* Vill inte åka dit, det ända man gör är att hugga ved och elda. Usch, och sen en massa små kusiner som bara hänger på en. Nej, nej detta gillas verkligen inte. Hur ser eran dag ut?

image61


Nej nu ska jag gå och göra mig klar och sedan cykla i detta hemska väder.. Hejs svejs...

Madelene ♥

Kommentarer
Josefin

JAg ska också läsa, sen så ska jga gå igenom engelskan med viktor. Fetr skolan ska jag också träna, det kanske du redan visste. Ha en bra dag och hoppas läsningen går bra

2008-03-19 @ 08:13:15
http://jjosefinn.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0