Onsdag

Hejsan hoppsan..!!

Vi slutade för en dryg kvart sedan och nu sitter vi och väntar på att Gud ska sluta pissa. Haha,, nej men det regnar as mycket ute och jag orkar inte cykla hem i regn, speciellt eftersom att jag måste ha en as sexig plastpåse på handen för att inte gipset ska mojsa sig. Men jag måste väll ta mig hem snart. =/

Resten av dagen kommer någ gå till att lösa korsord och läsa svenska bok. XD Japp,, måste verkligen förbättra mitt ordföråd så då löser jag korsord. Jo just det jag skulle även upp till golfen och fixa ett papper med min tränare. Imorgon ska jag även åka ner till Friskvårdarna och fixa samma papper me KG. Där har jag inte varit på länge så det ska bli roligt.

Åh, idag är det Top Model med vi har inte trean. =( Blääää på det, får väll försöka smyga mig in hos Jossan och kolla med henne. Ajja det är ett senare problem, det stora nu är att komma hem torr. XD

jkhjk


Madelene
(Madde, Knajsa & Natta hälsar också..
Knajsa ska man betona NNNNNNNN:et. XD)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0