Onsdag

Halloj!

Jag har nästa nyss vaknat och nu sitter jag här med min frukost. Rättare sagt en kopp varma koppen. Inte mycket till världen men så blir det när man inte kan öppna munnen. Idag händer inte så mycket ska till skolan som vanligt och verkligen FÖRSÖKA plugga. Måste komma igång nu. Sen efter skolan ska jag åka till distriktssköterskan och ta bort stygnen. Det ska bli så skööööööööööönt. Äntligen kommer man att kunna öppna munnen igen =D. Hur ser eran dag ut?

Idag hade jag även tänkt att försökt att göra en header och kanske fixa lite med desigen igen. Men jag får se hur lång tid det tar hos doktorn. Jag tycker att det ser VÄLDIGT tomt ut där uppe så jag ska försöka fixa nått snyggt. Men får som sagt se om jag har tid.

Jo just det, igår kväll fick mamma en 80 tals attack. När hon fick veta att Jossan skulle ha 80 tals tema började vi kolla i en massa fotoalbum från 80 talet. Det var väldigt konstiga kläder de hade då menmen. Vi kom fram till att jag ska ha en storblus, tights, benvärmare, pumps, kort kavaj med axelvaddar! Sedan kommer jag också att ha en extrem sminkning som kommer att gå i blåa nyanser runt ögonen, kommer även att ha ett knallrött läppstift. Håret tänkte jag skulle bli en lite överaskning, så det tänker jag inte skriva här. Kommer ut bilder och sånt på fredag/lördag. 

image6
Ha en superbra dag!
Madelene ♥ 

Kommentarer
Josefin

Jag måste också ta och komma igång med mitt pluggande! Hoppas att jag gör det idag! och du också förresten. Du kommer bli väldigt snygg på fredag tror jag! ha en bra dag!

2008-03-05 @ 07:47:11
http://jjosefinn.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0