Nystart!

Hej!

Jag har bloggat tidigare men tröttnat, nu känner jag att jag vill ge det en till chans. När man läser ett 20tal bloggar varje dag är det klart att man blir lite inspirerad. Jag tänkte skriva om allt mella himmel och jord. Har inte riktigt bestämt mig hur desigen ska se ut men jag jobbar på det. Jag får även hjälp av sötis Bea. Det är därför allt ser halvklart ut och så..

Idag har jag varit hemma från skolan det är så att jag gjorde en rejäl vurpa med cykeln i torsdags, doktorn kallade det en cykelolycka men själv tycker jag att det låter överdrivet men ajja. Jag har i alla fall gips på vänster handen, har sytt tre stygn på över läppen och lite andra omplåstrade sår. Ska till distriksköterskan på onsdag och ta bort stygen, det ska bli skön att slippa dessa fula plåster.

Annars har jag mest suttit vid datorn, tråkat och bollat idéer med Bea. Nu hade jag tänkt att gå och göra nån nytta genom att plugga matte. All algebra gör att hela huvudet bara snurrar, men det måste göras så det är bara att ta tag i det. Jag hoppas även på att jag ska få åka och klippa mig idag, hade tänkt att bara toppa men det kanske ändrar sig sen. Men mamma ska ringa och kolla när hon kommer hem.

Vad har ni gjort idag då?

Madelene ♥

Kommentarer
Anonym

Kul att du har börjat blogg nu igen! Blir en mer att läsa om dagarna:P

2008-03-03 @ 18:52:14
http://jjosefinn.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0