Lördag

Hej hej,,,

Det har inte blivit något bloggande idag för jag har gjort massa annat. Jag har bl.a. pluggat So, det gick jättebra. Nu är jag alldeles snart klar med den. Jag har även umgåtts med mormor och morfar, ganska trevligt faktiskt. Nu är kusinerna här och vi ska väll göra nått sen, just nu sitter vi och väntar på maten då passar jag på att blogga lite. Det blir lax och potatis,, mycket gott. Förmodligen kommer vi att kolla på Melodifestivalen, som restan av Sverige. Vem kommer att vinna då?? Jag har ingen aning, hoppas egentligen på ingen men nån måste vinna. Så jag kanske tycker Sibel eller typ BWO för det är nog dom enda som kommer att kunna göra nått bra i STORA finalen. Men egentligen bryr jag mig inte. Ajja,, nu är jag negativ... Haha,, men kolla blir det nog.. Vem tycker ni ska vinna då?

Nej nu ska jag alldeles snart äta så jag måste lägga ifrån mig datorn,.. Men ni får ha en bra schlagerkväll.. 

Madelene ♥

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0