Inget gips!!!!

Wiiihiii,, kom till skolan för ett tag sedan, jag har vart på sjukhuset hela morgonen och röntgat och så. Det bästa av allt, det var INTE brutet, =D=D=D=D=D=D=D... Så nu är jag jätteglad!!!! Det känns skit bra att kunna åka på lägret nu,, fan va skönt... Idag ska jag även ner till Friskvårdarna och fixa lite ny träning som är anpassad till min hand. Den blev inte bara poff bra utan jag har stukat handleden rejält så det gör lite ont och så. Men det känns as bra att kunna börja träna igen, då kanske handen blir bra snabbare också. KG och jag ska även fixa ett papper som jag behöver ha med mig på lägret.

Idag ska jag även åka med golfen till Stockholm där ska de slå lite, själv får man kolla på kanske kan ta med mig puttern och putta lite men jag får se. Ändå väldigt skönt att vara på banan igen. Nu ska jag sätta mig och börja med våra so uppdrag. Det ska in på tisdag så det är som alltid ute i sita minuten. Det blir inte bättre att jag ska vara borta hela helgen heller. Vi ska åka till mormor och morfar, det var ett bra tag sedan. Men jag kommer ändå blogga. Nej nu ska jag fortsätta.. Ha en bra dag!!!

image54

Madelene ♥

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0