Hmm,, ja...

Hej igen.

Nu sitter jag här igen vid min kära dator och kollar runt lite. Det tycker jag är riktigt roligt, ;) På eftermiddagen somnade jag även i min svenska bok, den är sååå trist, men jag måste läsa ut det. Istället började jag jobba med matten. Jag är kanske har fastnat lite i lågstadiet där alla tyckte att matte var as kul. Det tycker jag fortfarande, speciellt när man har fastnat på en riktigt svår ekvation och sedan löser den. Det känns så himla bra då, eller när man lär sig nya saker. Det är verkligen skit kul! Idag har jag hållt på med en massa konstiga saker och det har gått skitbra, så snart är man klar med grundskolematten. Wiiihiiii!! Är det bara jag som tycker så eller är jag helt konstig? För det verkar vara så många som tycker,, "men blää inte matte".. Att det är hemskt o.s.v.

image51
Madelene ♥

Kommentarer
Patricia

Du är lite konstig du, ja tyckte att matte var askul förut, men inte nu, fast de kan ju bero på att det inte går nå bra alls just nu.. men förhoppningsis så löser de sig på torsda.. älskar dej !

2008-03-11 @ 18:41:53
http://patriciaaas.blogg.se
ErikW

alltså matte är okej , men jag är förlat att sriva allt tyvärr x) så därav => mindre roligt ^^

2008-03-11 @ 18:45:23
Sandra

Ush, ni håller på med samma skit som vi hade nyss, jag hatade det

2008-03-11 @ 19:28:16
http://frommyowneyes.webblogg.se
bea

Jag hatar matte, men det e väl för att jag tycker det e så himla tråkit o då går det ju inget bra. Tur att jag inte ska göra dom där stegen :)

2008-03-11 @ 20:05:44
http://beastyle.webblogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0