Fredag

Hej!

Sitter här och laddar in lite ny musik på min mp3. Måste byta ofta så man inte tröttnar.. XD. Har typ gått runt och packat och städat hela morgonen. Mitt rum ser ut som pest,, usch vad stökigt. Aja, med lite städning blir det bra... Idag ska jag åka till våran SOMMAR stuga på Gräsö,... Det är hemskt,, vill verkligen inte åka dit.. En massa småbarn och bara mojsiga vuxna.. Sen är den så lite att jag inte får ta med mig nån heller.. Arg om något!!!!!! Jag vette fan hur jag ska stå ut,, kommer nörda musik hela helgen garanterat.!!! Men blääää vad trött jag är på det här... Aja,, nu ska jag gå och fixa resten.,. Ni får ha en bra helg, jag kommer inte heller kunna blogga något.. =(,, det mest tekniska som finns är en vedspis.. XD..

image66
Bild på Gräsö från i sommras..

Madelene ♥

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0