Fredag

Hej, hej!

Sry för att jag inte bloggade igår kväll. Jag hade fullt upp, kom först hem runt 20.50 från Bea. Sen skulle jag plugga och.... TONA HÅRET.. Shieeeet!!! Jag gjorde det. Så nu är jag brunett =o. Det känns väldigt annorlunda. Jag vet inte om det vart bra eller om jag passar i det. Tar ju ett tag att vänja sig så det är bara att vänta och se. =)

Idag ska vi som sagt till Jossan, det verkar blir som en tjejmiddag eller något liknande. Det är även 80-tals tema, jag tror att jag har hittat den perfekta outfiten. Som sagt, benvärmare, pumps & blåååååå ögonskugg. Det kommer bli en super härlig kväll.

Resten av dagen ska jag gå i skolan *suck*. Sen slutar vi rätt tidigt då blir det väll hem och blogga lite, den mesta tiden kommer nog bli till att fixa iordning sig.. =D Men min dag ser ut på något sådant sätt.. Å just det, jag har So prov idag, får sätta mig och läsa igenom begreppen några gånger så sitter dom..

Hur ser er dag ut? Fest ikväll eller bara en mysig hemmakväll?

M
adelene ♥

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0