...

Sitter här och väntar på att jag ska bli trött så jag kan gå och lägga mig.. Ska upp skit tidigt imorn,, det hjälper inte heller att vi ställer om klockan inatt,, då blir det en timme mindre till.. Men man kan ju sova i bilen, vara lite osocial.. Det är snällt (A).. Har verkligen jättemycket packning och ska vara borta i två dagar. Det är verkligen helt sjuk att man ska behöva ta med sig så mycket saker men aja det är bättre än att frysa. Längtar helt sjukt tills imorn,det ska bli jätteroligt. Har ingen aning om vad vi ska göra med det kommer förmodligen bli superbra.. Nu ska jag fortsätta argumentera med pappa om min packning sen ska jag gå och lägga mig och kolla på OC.. Ni får ha en bra söndag/måndag så hörs vi när jag kommer hem!!!

Sitter och nöter den här låten nu,, underbar!!!!

Madelene ♥

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0