Back to the 80's

Hallojsan!

Nu har jag kommit hem från Jossans middag eller vad man ska kalla det. Vi hade en jättemysig kväll med jättegod mat och ett väldigt trevligt sällskap. Vi satt och åt bra länge sedan gick vi och kollade på en film. "Underbar och älskad av alla" tror jag att den hette, det var riktigt bra. Så jävla rätt av henne i slutet!!! Efter det fikade vi lite mer och så, vi kollade även på en till film. Men den kommer jag inte ihåg vad den hette XD. Av oss fick hon en bok med en massa bilder, väldigt många från olika tidningar men även såna på oss och henne. Jag tycker att den presenten var väldigt bra eftersom det var någonting väldigt personligt, eftersom vi har lagt ner så mycket tid på den hoppas jag att den betyder.

Det var som sagt 80-tals tema, hmm,, ja det syndes kan man säga...


Det här var min outfit för kvällen:

mois
Blus - Hittad i utklädningslådan/mammas gamla
Benvärmare - Mammas gamla
Pumps - Knapps
Tights - HM
Sedan hade jag som sagt krusat håret och tupperat det ganska rejält.
Extremt mycket blå ögonskugga i olika nyanser, rööööda läppar.
Mycket vacker, mycket vacker !!! XD



Här kommer lite bilder från kvällen:


1. Bea och Linda kom hem till mig innan och sötade sig lite. 2. Nyblivna 16-åringen 3. Bea & Camilla 4. Kajsa 5. Linda 6. Bea 7. Några av tjejooorna som var med 8. Camilla 9. Sandra 10. Natta & Patricia 11. Kvällen schnyggaste min, av lilla Jossan 12. Schnyggve Patricia 13. Kajsa & jag 14. Bea & Linda 15. Lindas heta strumpbyxor 16. Grattis på dig Jossan 17. Miss Gips her self 18. Patricia

Puss på er!!

Madelene ♥

Kommentarer
bea

Guud så heta vi var :)

2008-03-08 @ 21:24:03
http://beastyle.webblogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0