Unga berättare 2007

I höstas var jag med i en novelltävling, kom inte "topp tre" men fick hederspris. Idag fick jag ett brev där det stod att dom har gjort en bok som heter "unga berättare 2007" och där ska min novell vara med. Lite häfftigt faktiskt, det skulle vara nått evenemang på kvällen men det är den kvällen jag åker till Turkiet så det var lite tråkigt. Där skulle man även få ett exemplar av boken. Men jag ska mejla och höra om man kan få det på något annat sätt. Riktigt roligt att någonting man har skrivit ska vara med i en bok ^^.  Kanske lägger in novellen sen, men får se. Men det var ialla fall riktigt roligt =D....

image134
Den handar om en tjej som blir mördar ifall någon ville veta =P

Madelene

Kommentarer
Linda

Gud va roligt! Den va jättebra! Kram

2008-04-16 @ 19:40:38
http://lindahelana.blogg.se
sofia

haha, samma sak hände mig ^^. den blev publicerad i ep först och fick nåt hederspris

2008-04-18 @ 14:22:41
Lena

åh, den bilden är så fin!

2008-07-31 @ 19:57:43
http://lenaasvanberg.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0