SegLördag

Åh ja, känner mig helt slut, sov inte så mycket inatt = väldigt trött. Har inte orkat blogga på hela dagen, innan lunch gick jag och Jossan en promenad som slutade med att  vi skulle väcka Patricia och dom andra. Men dom var redan vakna så vi stannade där ett tag sen gick vi hem till Jossan igen, kollade på ett par OC avsnitt och fikade lite. Nu sitter jag hemma igen, har ingenting för mig men jag måste städa.. Lika bra att göra det så det är över, ikväll skulle vi hyra film och ta det lugnt. Väldigt skönt,,, Nej nu ska jag städa!!!!

Madelene ♥

Kommentarer
Erik

du kunde ju laggt dig efter jag gåt ju ?;)

2008-04-06 @ 00:11:38
Madelene

Jag gjorde det men jag orkade inte sova så jag gick upp istället XD...

2008-04-06 @ 12:32:44
http://madeleenees.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0