Chaussures

476963-117 

Fick något ryck här i veckan och ville ha mina skor på mitt rum.
Här är resultatet, är mycket nöjd. Men när man väl ser dom uppradade
känner man verkligen att det fattas saker,
T.EX. ett par SVARTA ballerina skor. Lite smått pinsamt att man
inte äger några, men det ska det ändras på.

Nu ska jag gå och sova, är helt slut och känner verkligen för
att lägga mig i sängen och slummra.
Sovmorgon imorn också,, aa det var ett tag sedan..
God natt allihoppa, sov gott!!!

Madelene ♥

Kommentarer
Erik!

jag har 3 par skor + tränings skor det tyckerj ag är mycket :P, det där är ju helt sjukt ! :P

2008-04-12 @ 02:31:39
Sandra

Shit va mycket skor! jag vill också ha :D kram

2008-04-12 @ 19:40:25
http://frommyowneyes.webblogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0