Tisdag

Hejsan hejsan,,,

Sitter här efter en dag helt full proppad med matte, vi hade matte dag i skolan idag. Det gick bra, lite långt att bara sitta och jobba matte i en hel dag men endå. Det enda tråkiga var att vi inte lärde oss något nytt utan bara gick igenom det gamla. Men det kan vara bra det också^^. Just nu sitter jag och kollar ut, jag vet inte om det snöar eller om det har haglat konstant i fyra timmar. Verkligen konstigt väder, sitter här och väntar på sommar och sol ju =/. Menmen det gå väll över snart. Imorn har vissa på skolan blivit "utvalda" att göra något konstigt test eller vad det är =S.. Ja och där hamnade man,, kommer sitta instängt i tre timmar med svenska papper,, hihi,, väldigt roligt ^^ eller inte :P.. Vi kommer att ha idrotts lektion för 8:orna det ska däremot bli skit kul.. Jag tror att jag och Jossan kommer att fixa det as bra, dom ska spela doppbollstunering ^^.. Ni får väll ha en trevlans kväll då =P

image110

Madelene

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0