Måndag

Tjohooo!!!

Ja hejsan hejsan kära bloggen ^^. Jag sitter här och vill göra allt för mycket saker som jag inte har tid med, måste verkligen plugga och städa,, men största latisen som man är så orkar man inte.. Hm,, min lärare var inte så glad idag, (A) det går inte så bra i skolan så jag måste verkligen börjar JOBBA NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Aja,, en riktigt segis dag idag, med bara idrott i skolan.. Efter det vart det att träna ett tag, gick helt okej.. Men det är verkligen sjuhundramiljardertusen gånger roligare att träna ute med andra ^^. Nu ska jag gå och krama på min lillebror lite och låna datorn nere och fixa lite ny musik... Later...


image109
Ja, himlen var väldans blå i lördags.

Madelene ♥

Kommentarer
Josefin

Min flaggstång i de blå!!!!!

2008-04-07 @ 18:42:40
http://jjosefinn.blogg.se
sofia

verkligen jättefin bild.
men jag har en liten fråga. vad talade ni om på ert muntliga prov i engelska? (appropå ingenting ^^)

2008-04-08 @ 10:24:13

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0