Torsdag

Hej

Nu sitter jag här igen med min varma koppen och tänkte blogga lite innan jag ska åka till skolan. Skolan, skolan, skolan, jag blir trött bara jag hör ordet. Det är verkligen skönt att det snart är över. Jag längtar även extremt mycket till påsklovet, ska bli skönt att kunna vila ut. Annars händer det inte så mycket idag, jag och Linda ska hem till Bea i eftermiddag och trixa och fixa lite. Hm,, annars är det mest ta det lugnt och så, nej men just det vi har So prov imorgon.. Haha det hade jag glömt, men då blir det att plugga till det också. Typiskt mig att sitta sista dagen och rå plugga. Hur ser eran dag ut?

Jag har även bestämt mig, jag SKA tona/färga håret brunt. Låg och tänkte på det igår kväll och kom fram till att det skadar ju inte att prova. Jag funderar på när jag ska hinna köpa det bara, vill gärna göra det så fort som möjligt. Men man kanske kan pallra sig ner till stan imorn eller nått. Sen kommer jag tvinga Jossan att göra det på mig.

Jag tycker att Jessica Alba har en jättefin hårfärg på den här bilden.
Så det kanske blir något åt det hållet.

image11

M
adelene ♥

Kommentarer
T i n a

ååå varma koppen har jag inte druckit på evigheter :)

2008-03-06 @ 07:56:42
http://tinairene.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0