Tisdag

Nu har jag precis ätit frukost och är snart på väg till skolan. Det var en riktig mega frukost med fil och juice. Nej, jag är verkligen sämst på att äta frukost. Måste hitta nått bra snart som gör att jag får i mig nått på mornarna. Har ni några tips på vad man kan äta till frukost?

image2


Det häder egentligen inget speciellt idag, ska till skolan och skämma ut mig. Men jag kan inte hjälpa att jag ser ut som en omplåstrad boxare, det är bara att stå ut. Eftersom att jag varken kan träna med mitt knä eller med min hand blir det inget sånt heller. Då kan man bara till lägga att jag är värsta tränings narkomanen. Hur ser eran dag ut?

Men får hitta på nått annat istället. Nej nu ska jag gå och sätta lite färg på kinderna sen pyser jag till skolan. Ni får ha en super dag.

Madelene ♥

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0