Hemma & nyklippt

Nu har jag precis kommit hem, jag har varit och klippt mig med mamma, Jeppe  och Anna. Jag toppade bara och klippte upp det lite, vart inte så stor skillnad men alltid skönt med nyklippt hår. I höstas klippte jag mig ganska så kort men nu har jag ändrar mig och vill ha långt igen. Sen funderar jag också på att färga det brunt men jag vet inte riktigt. Men det känns väldigt lockande XD. Får se om pengarna räcker så blir det kanske så.
Tycker ni att jag ska tona det brunt?

Annars har jag inte gjort så mycket ikväll, som sagt mest suttit i en tvättstuga och väntat. Nu tänkte jag gå och ta en dusch och sedan krypa i säng. Låter en väldigt inspirerande bild på Mary-Kate & Ashley Olsen avsluta dagen.

image1
Stora runda bågar, oversize tröja/kappa, hårband, galet snygga väskor..
Perfektion, perfektion!!!!

Madelene ♥

Kommentarer
Patricia

Jag tycker att du skulle passa väldigt bra i brunt, men du är ändå jättefin i blond. Så ja tycer nog inte att de spelar nån roll för jag tror att du skulla passa bra i båda.. love ya!

2008-03-03 @ 22:09:30
http://patriciaaas.blogg.se
Linda

Du skulle nog passa i det fast du e ju jättefin o blont oxå men man kan ju alltid chansa o se, det går ju bort sen! Kram

2008-03-04 @ 07:40:16
http://lindasmode.tjejsajten.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:

Dags att skriva:

Trackback
RSS 2.0